czwartek, 28 maja 2015

Wyjątkowy strój

Moja dziewczyna i ja zostaliśmy zaproszeni na wesele mojej kuzynki. Jakoś specjalnie się nie ucieszyłem z tego faktu ponieważ dawno jej nie widziałem i średnio interesuje mnie co u niej słychać. Mam wrażenie, że zaprosiła nas ponieważ tak wypada, zaprasza całą rodzinę no to nie mogła nas pominąć. Chociaż z drugiej strony tak rzadko wszyscy się spotykamy, że może właśnie to wesele będzie dobrym momentem, by odświeżyć pewne relacje.

garnitur na miarę
Moja dziewczyna natomiast z jakiegoś powodu wpadła w panikę. Pierwsze co powiedziała, to że nie mamy się w co ubrać. Ja faktycznie nie mam w czym iść, chociaż przez głowę przeszły mi jeansy, biała koszula i śmieszny krawat - ale chyba mimo wszystko nie wypada. Ostatni garnitur kupiłem przed maturą, teraz zapewne nie mogę się w niego wcisnąć.
Moja dziewczyna z kolei ma w szafie z jakieś 15 sukienek kupionych w ciągu pół roku, w niektórych jeszcze nawet nie była, ale oczywiście musi mieć nową.
Nie mam zamiaru tego nawet komentować, bo po co się kłócić.


 
Z powodu tego wesela pewnie cały weekend spędzę w centrum handlowym chodząc od sklepu do sklepu, postanowiłem więc uprzedzić ten fakt i poszukać jakiegoś dobrego garnituru w internecie. Znajdę coś w jakimś sklepie on line, a potem pójdę do sklepu stacjonarnego po odpowiedni rozmiar. 
Przeglądając strony internetowe, po wpisaniu słów "dobry garnitur" trafiłem na firmę, która oferuje szycie miarowe. Pomyślałem, że to pracownia krawiecka, ale okazało się, ze to właśnie firma specjalizująca się w szyciu wyjątkowych garniturów skrojonych na miarę. 

Lubię dobrze wyglądać i uważam, że garnitur powinien dobrze leżeć więc spodobał mi się ten pomysł. Jak powiedziałem o tym mojej dziewczynie okazało się, ze ona też o tym pomyślała, ale bała się, że uznam to za przesadę.
Na pewno jutro do nich zadzwonię, mam nadzieję, ze starczy im czasu by stworzyć dla mnie garnitur który powali na kolana wszystkich gości wesela na weselu mojej kuzynki. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz